Մոռացել էք գաղտնաբառը? | Գրանցվել

ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ԻՆՔՆԻՐԱՑՄԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐԸ

Մասնագիտական կողմնորոշման և ինքնիրացման գործընթացների հոգեբանական հետազոտումը փոփոխվող հասարակարգի ամենաբարդ և առաջնահերթ խնդիրներից մեկն է: Որպես կողմնորոշող գործնական գիտակարգ` պրոֆօրիենտոլոգիան նպաստում է մասնագիտական “Ես-կոնցեպցիայի” ձևավորմանը, որոշում է իր տեղը մասնագիտությունների շարքում, ստեղծում հնարավորություններ մասնագիտական ուսուցման մեջ անձնային հետաքրքրությունների դրսևորման և իմաստավորման համար: Անձի զարգացման և մասնագիտական աճի հիմնախնդիրներին են անդրադարձել Ա.Մասլոուն, Ջ.Հոլանդը` առաջ քաշելով հետևյալ դրույթները`

-Անձի մասնագիտական կայացումն ունի պատմական և սոցիալ-մշակութային հիմնավորում,
-Անձի մասնագիտական կայացման գործընթացը անհատական է, անկրկնելի և յուրօրինակ, սակայն այնտեղ կարելի է առանձնացնել որակական օրինաչափություններ,
-Մասնագիտական ուսումնական գործունեությունը մարդու համար ստեղծում է ինքնադրսևորման հնարավորություններ` նպաստելով ինքնիրացմանը,
-Մասնագիտական կայացման առանցքը մասնագիտության մեջ անձնային իմաստի որոնումն է, այսինքն` ինքնորոշումը,
-Մասնագիտական գործունեության անհատական շրջանակը որոշվում է նորմատիվ և ոչ նորմատիվ իրողություններով, պատահական իրադրություններով,
-Մասնագիտական կայացման հոգեբանական առանձնահատկությունների իմացությունը հնարավորություն է տալիս մարդուն գիտակցաբար կերտելու սեփական մասնագիտական կենսագրությունը, կառուցելու, ստեղծելու իր պատմությունը:
Անձի մասնագիտական կայացումը հոգեբանորեն ուղեկցվում է մարդու տարիքային առանձնահատկությունների իմացությամբ և սոցիալ-հոգեբանական բնութագրերի հաշվառմամբ: Հաշվի է առնվում մարդու ներքին պոտենցիալը, մասնագիտական ընտրության մեջ ինքնուրույնությունը և պատասխանատվությունը աշխատանքի հանդեպ, որոնք պայմանավորված են ընդունակություններով, անձնային գծերով, հետաքրքրություններով և հակումներով: Մասնագիտական ընտրության մեջ կարելի է առանձնացնել հետևյալ գործոնները` համապատասխան բնագավառում կադրերի պահանջարկը և որակավորումը, կրթության մակարդակը, մասնագիտական աճի հեռանկարները, սեռային և տարիքային առանձնահատկությունները տվյալ մասնագիտության համար: Պահպանելով մասնագիտության հոգեբանական ընտրության համար անհրաժեշտ գործոնները` կարելի է ապահովագրել ունակ և հուսալի անձանց մուտքը գործունեության համապատասխան բնագավառ, նպաստել աշխատանքի արդյունավետության բարձրացմանը, վերանայել որակյալ ուսուցման պահանջները, հստակեցնել մասնագիտության հեռանկարները:


Սկզբնաղբյուրը`Անձի ինքնիրացման հիմնախնդիրները, 2011


Имя*
Ваш e-mail адрес*
E-mail получателя*
 

Читать так же по темам:

Կենտրոնի նորություններ
• Հունիսի 15-16-ին Ռեքավերի Քոլեջում կայացավ ՀՀ Առողջապահության նախարարության կողմից կրեդիտավորված (8 կրեդիտներ) "ԱՈՒՏԻԶՄԸ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐԸ ՀՈԳԵԲՈՒԺՈՒԹՅԱՆ և ՀՈԳԵԹԵՐԱՊԻԱՅԻ ՏԵՍԱՆԿՅՈՒՆԻՑ" տեսագործնական դասընթացը• "ՆԻՀԱՐԵԼՈՒ ԱՐՎԵՍՏԸ"`Ինչպես առողջ նիհարել և տևական պահպանել ստացած արդյունքը՝ բոլոր ցանկացողների համար հոգեբանական թրեյնինգ Ռեքավերի քոլեջում։• Կայացան "Գործնական լոգոպեդի դպրոցի" առաջին կիսամյակի վեց հնգօրյա դասընթացները: Մասնակիցները ստացան ՀԱՎԱՍՏԱԳՐԵՐ• "ՄԱՆԿԱԿԱՆ ՏԱՐԻՔԻ ՆԵՎՐՈՏԻԿ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ" տեսագործնական դասընթացը Ռեքավերի Քոլեջում, հուլիսի 20, 21-ին, ժամը 17:30-19:30• "ԸՆԹԵՐՑԱՆՈՒԹՅԱՆ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ" հնգօրյա դասընթացը Ռեքավերի Քոլեջի Գործնական Լոգոպեդի դպրոցում հունիսի 1-ից ժամը 16:30• Մայիսի 17-ին Ռեքավերի Քոլեջը և Հոգեսոցիալական կարգավորման կենտրոնը ներկայացվեցին "Հոգեբանական վերնիսաժ" EXPO-ի ընթացքում, որը կազմակերպված էր ԵՊՀ-ի Ընդհանուր հոգեբանության ամբիոնի կողմից• Ռեքավերի Քոկեջում կայացավ ՀՀ Առողջապահության Նախարարության կողմից կրեդիտավորված ( 10 կրեդիտ) «ՍՈՒԻՑԻԴՆԵՐԸ ՈՐՊԵՍ ԲԺՇԿԱԿԱՆ և ՍՈՑԻԱԼ-ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԽՆԴԻՐ» թեմայով տեսական վեցօրյա դասընթացը:• ՀՀ Առողջապահության նախարարության կողմից կրեդիտավորված (8 կրեդիտներ) "ԱՈՒՏԻԶՄԸ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐԸ ՀՈԳԵԲՈՒԺՈՒԹՅԱՆ և ՀՈԳԵԹԵՐԱՊԻԱՅԻ ՏԵՍԱՆԿՅՈՒՆԻՑ" դասընթացը կկայանա Ռեքավերի Քոլեջում հունիսի 15-16 ժամը 12:30-17:30• "ԿԼԻՆԻԿԱԿԱՆ ՀՈԳԵԲԱՆԻ ԱՇԽԱՏԱՆՔԸ ՀՈԳԵԿԱՆ ԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ" ութօրյա տեսագործնական դասընթացը Ռեքավերի Քոլեջում: Մեկնարկը` մայիսի 23-ին ժամը 17:30
Հետաքրքիր փաստեր
• Պատմական ակնարկ շիզոֆրենիայի վերաբերյալ• Ի՞ՆՉ Է ՊԱԼԻԱՏԻՎ ԽՆԱՄՔԸ• ՆԵՐԸՆՏԱՆԵԿԱՆ ԴԵՐԵՐ• Մեր կյանքն այնպիսին է, որպիսին այն դարձնում են մեր մտքերը• Հղիություն. ֆիզիոլոգիական և հոգեբանական առանձնահատկությունները• ՀՈՒՅԶԵՐ. ԱՐՏԱՀԱՅՏՄԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ • ՀԵՔԻԱԹԱԹԵՐԱՊԻԱՅԻ ԿԻՐԱՌՈՒԹՅՈՒՆԸ• ՑԱՎԱՅԻՆ ՎԱՐՔԻ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ• «ՏՐԱՎՄԱ» ՀԱՍԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀՈԳԵԲԱՆՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ

Комментарии

нет комментариев

Написать комментарий

Оставить комментарий или задать вопрос автору статьи может только зарегистрированный пользователь.
Вам необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Неправильный логин/пароль
Почта
Пароль
 
Имя (обязательно)
Почта (обязательно)
Пароль (обязательно)
 

  • Офтальмологический Центр имени С. Малаяна
  • МЦ «Сурб Аствацамайр»
  • НИИ курортологии и физической медицины
  • http://ahak-center.com/
  • Экономические новости Армении
  • PR-Агентство «Delta Beta»
  • Общество содействия меценатству и благотварительности им. И.К.Айвазовского