Մոռացել էք գաղտնաբառը? | Գրանցվել

ԵՐԻՏԱՍԱՐԴ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ԻՆՔՆԻՐԱՑՄԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐԸ

Մասնագիտական կողմնորոշման և ինքնիրացման գործընթացների հոգեբանական հետազոտումը փոփոխվող հասարակարգի ամենաբարդ և առաջնահերթ խնդիրներից մեկն է: Որպես կողմնորոշող գործնական գիտակարգ` պրոֆօրիենտոլոգիան նպաստում է մասնագիտական “Ես-կոնցեպցիայի” ձևավորմանը, որոշում է իր տեղը մասնագիտությունների շարքում, ստեղծում հնարավորություններ մասնագիտական ուսուցման մեջ անձնային հետաքրքրությունների դրսևորման և իմաստավորման համար: Անձի զարգացման և մասնագիտական աճի հիմնախնդիրներին են անդրադարձել Ա.Մասլոուն, Ջ.Հոլանդը` առաջ քաշելով հետևյալ դրույթները`

-Անձի մասնագիտական կայացումն ունի պատմական և սոցիալ-մշակութային հիմնավորում,
-Անձի մասնագիտական կայացման գործընթացը անհատական է, անկրկնելի և յուրօրինակ, սակայն այնտեղ կարելի է առանձնացնել որակական օրինաչափություններ,
-Մասնագիտական ուսումնական գործունեությունը մարդու համար ստեղծում է ինքնադրսևորման հնարավորություններ` նպաստելով ինքնիրացմանը,
-Մասնագիտական կայացման առանցքը մասնագիտության մեջ անձնային իմաստի որոնումն է, այսինքն` ինքնորոշումը,
-Մասնագիտական գործունեության անհատական շրջանակը որոշվում է նորմատիվ և ոչ նորմատիվ իրողություններով, պատահական իրադրություններով,
-Մասնագիտական կայացման հոգեբանական առանձնահատկությունների իմացությունը հնարավորություն է տալիս մարդուն գիտակցաբար կերտելու սեփական մասնագիտական կենսագրությունը, կառուցելու, ստեղծելու իր պատմությունը:
Անձի մասնագիտական կայացումը հոգեբանորեն ուղեկցվում է մարդու տարիքային առանձնահատկությունների իմացությամբ և սոցիալ-հոգեբանական բնութագրերի հաշվառմամբ: Հաշվի է առնվում մարդու ներքին պոտենցիալը, մասնագիտական ընտրության մեջ ինքնուրույնությունը և պատասխանատվությունը աշխատանքի հանդեպ, որոնք պայմանավորված են ընդունակություններով, անձնային գծերով, հետաքրքրություններով և հակումներով: Մասնագիտական ընտրության մեջ կարելի է առանձնացնել հետևյալ գործոնները` համապատասխան բնագավառում կադրերի պահանջարկը և որակավորումը, կրթության մակարդակը, մասնագիտական աճի հեռանկարները, սեռային և տարիքային առանձնահատկությունները տվյալ մասնագիտության համար: Պահպանելով մասնագիտության հոգեբանական ընտրության համար անհրաժեշտ գործոնները` կարելի է ապահովագրել ունակ և հուսալի անձանց մուտքը գործունեության համապատասխան բնագավառ, նպաստել աշխատանքի արդյունավետության բարձրացմանը, վերանայել որակյալ ուսուցման պահանջները, հստակեցնել մասնագիտության հեռանկարները:


Սկզբնաղբյուրը`Անձի ինքնիրացման հիմնախնդիրները, 2011


Имя*
Ваш e-mail адрес*
E-mail получателя*
 

Читать так же по темам:

Կենտրոնի նորություններ
• Ռեքավերի Քոլեջը հայտարարում է ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԼՈԳՈՊԵԴԻ ԴՊՐՈՑ պիլոտային նախագծի մեկնարկը! Դպրոցի ղեկավար և հիմնական դասախոս` մանկավարժական գիտությունների դոկտոր, լոգոպեդ Ժաննա Պայլոզյան: • ՀՀ ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՐԱՐՈՒԹՅԱՆ ԿՈՂՄԻՑ ԿՐԵԴԻՏԱՎՈՐՎԱԾ (14 ԿՐԵԴԻՏՆԵՐ) "ՇԻԶՈՖՐԵՆԻԱՅԻ ԵՒ ՇԻԶՈՖՐԵՆԱՆՄԱՆ ՓՍԻԽՈՏԻԿ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐԻ ՀՈԳԵՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՎԵՐԱԿԱՆԳՆՈՒՄԸ" ՅՈԹՕՐՅԱ ՏԵՍԱԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑԻ ՄԵԿՆԱՐԿԸ ԿԿԱՅԱՆԱ ՌԵՔԱՎԵՐԻ ՔՈԼԵՋՈՒՄ ՓԵՏՐՎԱՐԻ 4-ԻՆ ԺԱՄԸ 17:00-ԻՆ ՀԱՅԿԱԿԱՆ ՀՈԳԵԲՈՒԺԱԿԱՆ ԱՍՈՑԻԱՑԻԱՅԻ ՆԱԽԱԳԱՀ ԱՐՄԵՆ ՍՈՂՈՅԱՆԻ “ՍՏԻԳՄԱՆ ՀՈԳԵԿԱՆ ԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆ ՈԼՈՐՏՈՒՄ” ԲԱՑՄԱՆ ԽՈՍՔՈՎ• "Նկարչական արտթերապիայի առանձնահատկությունները աուտիստիկ սպեկտրի խանգարումներ ունեցող երեխաների հետ աշխատանքում" տեսագործնական դասընթացը Ռեքավերի Քոլեջում , փետրվարի 9-ին և 10-ին ժամը 12:00-15:30• ՀՀ Առողջապահության նախարարության կողմից կրեդիտավորված (14 կրեդիտներ) «ՇԻԶՈՖՐԵՆԻԱՅԻ և ՇԻԶՈՖՐԵՆԱՆՄԱՆ ՓՍԻԽՈՏԻԿ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐԻ ՀՈԳԵՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ՎԵՐԱԿԱՆԳՆՈՒՄԸ» թեմայով տեսագործնական դասընթացը կկայանա Ռեքավերի Քոլեջում` փետրվար 4-ից 25-ը (7 պարապմունք երկուական ժամ տևողությամբ)• Փետրվարի 3-ին ժամը 12:00-16:30 Ռեքավերի Քոլեջում "ԽՈՍՔԻ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄԸ ԵՐԵԽԱՅԻ ՍՏԵՂԾԱԳՈՐԾԱԿԱՆ ՄՏԱԾՈՂՈՒԹՅԱՆ ԽԹԱՆՄԱՆ ՄԻՋՈՑՈՎ" տեսագործնական դասընթացն է: Նաախատեսված է լոգոպեդների, հոգեբանների և մանկավարժների համար:• Սիրելի ընկերներ, Ռեքավերի Քոլեջի անձնակազմը շնորհավորում է Սուրբ Ծննդյան և Նոր Տարվա կապակցությամբ, մաղթում ձեզ լավագույնը անձնական և աշխատանքային ոլորտներում, հավատ սրտներում և նվիրում այս առակը`• 2018-ը ՑԱՎԻՆ ԱՌՆՉՎՈՂ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՈՐԱԿԻ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆ ՀԱՄԱՇԽԱՐՀԱՅԻՆ ՏԱՐԻ. ՍՑԿԿ-ի 2018թ.-ի ձեռքբերումները• Շնորհավոր Նոր տարի և Սուրբ Ծնունդ! • Ռեքավերի Քոլեջում հոկտեմբերի 15-ից դեկտեմբերի 28-ը կայացավ ՀՈԳԵԿԱՆ ԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ԾՐԱԳիՐԸ!
Հետաքրքիր փաստեր
• Պատմական ակնարկ շիզոֆրենիայի վերաբերյալ• Ի՞ՆՉ Է ՊԱԼԻԱՏԻՎ ԽՆԱՄՔԸ• ՆԵՐԸՆՏԱՆԵԿԱՆ ԴԵՐԵՐ• Մեր կյանքն այնպիսին է, որպիսին այն դարձնում են մեր մտքերը• Հղիություն. ֆիզիոլոգիական և հոգեբանական առանձնահատկությունները• ՀՈՒՅԶԵՐ. ԱՐՏԱՀԱՅՏՄԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ • ՀԵՔԻԱԹԱԹԵՐԱՊԻԱՅԻ ԿԻՐԱՌՈՒԹՅՈՒՆԸ• ՑԱՎԱՅԻՆ ՎԱՐՔԻ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՆՆԵՐԻ ՄԱՍԻՆ• «ՏՐԱՎՄԱ» ՀԱՍԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ՀՈԳԵԲԱՆՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ

Комментарии

нет комментариев

Написать комментарий

Оставить комментарий или задать вопрос автору статьи может только зарегистрированный пользователь.
Вам необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Неправильный логин/пароль
Почта
Пароль
 
Имя (обязательно)
Почта (обязательно)
Пароль (обязательно)
 

  • Офтальмологический Центр имени С. Малаяна
  • МЦ «Сурб Аствацамайр»
  • НИИ курортологии и физической медицины
  • http://ahak-center.com/
  • Экономические новости Армении
  • PR-Агентство «Delta Beta»
  • Общество содействия меценатству и благотварительности им. И.К.Айвазовского