Մոռացել էք գաղտնաբառը? | Գրանցվել

Օգոստոսի 16, 17-ին ժամը 17:30-19:00 նոր դասընթաց Ռեքավերի Քոլեջում` "Հիպերակտիվություն: Փորձենք նայել երեխայի տեսանկյունից"

Օգոստոսի 16, 17-ին ժամը 17:30-19:00 նոր դասընթաց Ռեքավերի Քոլեջում` "Հիպերակտիվություն: Փորձենք նայել երեխայի տեսանկյունից"

 

Դասընթացի շրջանակներում մենք կփորձենք հավաքագրել հիպերակտիվության բոլոր դրսևորումները, հասկանալ դրանց պատճառները, ապա դիտել իրավիճակը հենց երեխայի տեսանկյունից, ինչը և կօգնի մեզ գտնել երեխայի հետ վարվելու, նրան աջակցելու ճիշտ և արդյունավետ ձևեր:

Դասընթացը կվարի Զարուհի Մանուկյանը`

30  տարի զբաղվել է մանկավարժությամբ, արդեն 16 տարի է՝ նաև հատուկ մանկավարժությամբ:

2014 թվականից “Մայրի” բուժական մանկավարժության և սոցիալական թերապիայի կենտրոնի ղեկավար

Մասնակիցները կստանան հավաստագրեր

Հեռ. 010544077, 091708741


Имя*
Ваш e-mail адрес*
E-mail получателя*
 

Читать так же по темам:

Մեր դասընթացները
• Կայացավ <<ԼՈԳՈՊԵԴԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐԸ ԹԼՎԱՏՈՒԹՅԱՆ ԴԵՊՔՈՒՄ>> ՏԵՍԱԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ• ԴԵՊՐԵՍԻՎ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐԻ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԸ տեսագործնական դասընթաց• «Оբսեսիվ-կոմպուլսիվ խանգարումներ՝ ժամանակակից մոտեցումներ» տեսագործնական դասընթաց• "ՄԱՆԿԱԿԱՆ ՏԱՐԻՔԻ ՆԵՎՐՈՏԻԿ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ" դասընթաց• "ՄԱՐՄՆԱԿՈՂՄՆՈՐՈՇԻՉ ԱՐՏԹԵՐԱՊԻԱՅԻ ՏԵԽՆԻԿԱՆԵՐ" տեսագործնական դասընթաց: 08.02-09.02.2020• “Ձախլիկության” հիմնախնդիրը (Ամեն ինչ “ձախլիկություն” ունեցող երեխաների մասին) տեսագործնական դասընթաց, 22.02.2020 • <<ԼՈԳՈՊԵԴԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐԸ ԹԼՎԱՏՈՒԹՅԱՆ ԴԵՊՔՈՒՄ>> ՏԵՍԱԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑ• ՆԵՅՐՈԼԵԶՎԱԲԱՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԱՎՈՐՄԱՆ ԴՊՐՈՑ• "Արտթերապիայի հոգեախտորոշիչ և հոգեթերապևտիկ տեխնիկաների կիրառման հիմունքները ուսումնավերականգնողական համակարգում" դասընթացը կայացավ
Կենտրոնի նորություններ
• Կայացավ <<ԼՈԳՈՊԵԴԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐԸ ԹԼՎԱՏՈՒԹՅԱՆ ԴԵՊՔՈՒՄ>> ՏԵՍԱԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ• ԴԵՊՐԵՍԻՎ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐԻ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԸ տեսագործնական դասընթաց• «Оբսեսիվ-կոմպուլսիվ խանգարումներ՝ ժամանակակից մոտեցումներ» տեսագործնական դասընթաց• "ՄԱՆԿԱԿԱՆ ՏԱՐԻՔԻ ՆԵՎՐՈՏԻԿ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ" դասընթաց• "ՄԱՐՄՆԱԿՈՂՄՆՈՐՈՇԻՉ ԱՐՏԹԵՐԱՊԻԱՅԻ ՏԵԽՆԻԿԱՆԵՐ" տեսագործնական դասընթաց: 08.02-09.02.2020• “Ձախլիկության” հիմնախնդիրը (Ամեն ինչ “ձախլիկություն” ունեցող երեխաների մասին) տեսագործնական դասընթաց, 22.02.2020 • <<ԼՈԳՈՊԵԴԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐԸ ԹԼՎԱՏՈՒԹՅԱՆ ԴԵՊՔՈՒՄ>> ՏԵՍԱԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑ• ՆԵՅՐՈԼԵԶՎԱԲԱՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԱՎՈՐՄԱՆ ԴՊՐՈՑ• Ռեքավերի Քոլեջում կայացավ ՀՀ Առողջապահության նախարարության կողմից կրեդիտավորված ( 12 կրեդիտ) «ՀԵՏՏՐԱՎՄԱՏԻԿ ՍԹՐԵՍԱՅԻՆ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐԸ ՈՐՊԵՍ ԲԺՇԿԱԿԱՆ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼ-ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐ» թեմայով տեսական վեցօրյա դասընթացը
Քոլեջի նորությունները
• Կայացավ <<ԼՈԳՈՊԵԴԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐԸ ԹԼՎԱՏՈՒԹՅԱՆ ԴԵՊՔՈՒՄ>> ՏԵՍԱԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ• ԴԵՊՐԵՍԻՎ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐԻ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԸ տեսագործնական դասընթաց• «Оբսեսիվ-կոմպուլսիվ խանգարումներ՝ ժամանակակից մոտեցումներ» տեսագործնական դասընթաց• "ՄԱՆԿԱԿԱՆ ՏԱՐԻՔԻ ՆԵՎՐՈՏԻԿ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ" դասընթաց• "ՄԱՐՄՆԱԿՈՂՄՆՈՐՈՇԻՉ ԱՐՏԹԵՐԱՊԻԱՅԻ ՏԵԽՆԻԿԱՆԵՐ" տեսագործնական դասընթաց: 08.02-09.02.2020• “Ձախլիկության” հիմնախնդիրը (Ամեն ինչ “ձախլիկություն” ունեցող երեխաների մասին) տեսագործնական դասընթաց, 22.02.2020 • <<ԼՈԳՈՊԵԴԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐԸ ԹԼՎԱՏՈՒԹՅԱՆ ԴԵՊՔՈՒՄ>> ՏԵՍԱԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑ• ՆԵՅՐՈԼԵԶՎԱԲԱՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԱՎՈՐՄԱՆ ԴՊՐՈՑ• Ռեքավերի Քոլեջում կայացավ ՀՀ Առողջապահության նախարարության կողմից կրեդիտավորված ( 12 կրեդիտ) «ՀԵՏՏՐԱՎՄԱՏԻԿ ՍԹՐԵՍԱՅԻՆ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐԸ ՈՐՊԵՍ ԲԺՇԿԱԿԱՆ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼ-ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐ» թեմայով տեսական վեցօրյա դասընթացը

Комментарии

нет комментариев

Написать комментарий

Оставить комментарий или задать вопрос автору статьи может только зарегистрированный пользователь.
Вам необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Неправильный логин/пароль
Почта
Пароль
 
Имя (обязательно)
Почта (обязательно)
Пароль (обязательно)
 

  • Офтальмологический Центр имени С. Малаяна
  • МЦ «Сурб Аствацамайр»
  • НИИ курортологии и физической медицины
  • http://ahak-center.com/
  • Экономические новости Армении
  • PR-Агентство «Delta Beta»
  • Общество содействия меценатству и благотварительности им. И.К.Айвазовского