Մոռացել էք գաղտնաբառը? | Գրանցվել

Ռեքավերի Քոլեջը հայտարարում է ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԼՈԳՈՊԵԴԻ ԴՊՐՈՑ պիլոտային նախագծի մեկնարկը!
Դպրոցի ղեկավար և հիմնական դասախոս` մանկավարժական գիտությունների դոկտոր, լոգոպեդ Ժաննա Պայլոզյան:

Ռեքավերի Քոլեջը հայտարարում է ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԼՈԳՈՊԵԴԻ ԴՊՐՈՑ պիլոտային նախագծի մեկնարկը!

Դպրոցի ղեկավար և հիմնական դասախոս` մանկավարժական գիտությունների դոկտոր, լոգոպեդ Ժաննա Պայլոզյան:

Ծրագրի անվանումն է “ԼՈԳՈՊԵԴԱԿԱՆ ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ՀԻՄՈՒՆՔՆԵՐԸ”:

Այն բաղկացած է վեց  թեմաներից , որոնցից յուրաքանչյուրը նախատեսում է հինգ հանդիպում` շաբաթը երկու անգամ: Ծրագրի ընդհանուր տևողությունը 3 ամիս է: Մասնակիցները կարող են գրանցվել ամբողջ ծրագրի համար կամ ընտրել առաջարկվող թեմաներից որևէ մեկը: Ունկնդիրները կստանան կամ կլրացնեն լոգոպեդական աշխատանքի համար անհրաժեշտ գործնական հմտություններ:

Դպրոցի կմեկնարկի   ՃԻՇՏ ՀՆՉԱՐՏԱՍԱՆՈՒԹՅԱՆ ՁևԱՎՈՐՈՒՄ  հնգօրյա դասընթացով:  Սպասում ենք ձեզ փետրվարի 20-ին ժամը 17:30 –ին :

ԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԼՈԳՈՊԵԴԻ ԴՊՐՈՑ

Ծրագիր 1 Լոգոպեդական գործնական աշխատանքի հիմունքները”:

Թեմա I. ՃԻՇՏ ՀՆՉԱՐՏԱՍԱՆՈՒԹՅԱՆ ՁևԱՎՈՐՈՒՄ

1.      Հնչյունային համակարգի ձևավորումն օնտոգենեզում: Հնչարտաբերման թերությունները որպես խոսքի տարբեր խանգարումների ախտանիշ:

2.      Սխալ հնչարտաբերման շտկման փուլերը և սկզբունքները:

3.      Սխալ հնչարտաբերման ձևավորման և շտկման առանձնահատկությունները խոսքի տարբեր խանգարումների դեպքում:

4.      Հնչարտաբերման շտկմանն ուղղված խաղեր և վարժություններ:

5.      Դեպքերի վերլուծություն, թեմայի քննարկում և ամփոփում հրավիրված մասնագետ-խորհրդատույի մասնակցությամբ:

 

Թեմա 2. ԽՈՍՔԱՅԻՆ ՇՆՉԱՌՈՒԹՅԱՆ և ՁԱՅՆԻ ԿԱՐԳԱՎՈՐՈՒՄ և ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

1.      Շնչառության և ձայնի առանձնահատկությունները խոսքի տարբեր խանգարումների դեպքում:

2.      Շնչառությունը կարգավորող և զարգացնող խաղալիքներ, խաղեր, վարժություններ:

3.      Ձայնը կարգավորող և զարգացնող խաղալիքներ, խաղեր, վարժություններ:

4.      Շնչառության և ձայնի կարգավորումը խոսքի տարբեր խանգարումների դեպքում:

5.      Դեպքերի վերլուծություն, թեմայի քննարկում և ամփոփում հրավիրված մասնագետ-խորհրդատույի մասնակցությամբ:

 

 

Թեմա 3. ՀՆՉՈՒԹԱՅԻՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

1.      Հնչութային գործընթացների բնութագիրը, զարգացումն օնտոգենեզում: Հնչութային թերզարգացման դրսևորումները և առանձնահատկությունները խոսքի տարբեր խանգարումների դեպքում:

2.      Հնչութային գործընթացների զարգացմանն ուղղված լոգոպեդական աշխատանքի բովանդակությունը:

3.      Հնչութային գործընթացների ոչ խոսքային նախադրյալների զարգացումը:

4.      Հնչութային գործընթացների զարգացման գործնական ուղիները:

5.      Դեպքերի վերլուծություն, թեմայի քննարկում և ամփոփում հրավիրված մասնագետ-խորհրդատույի մասնակցությամբ:

 

Թեմա 4. ԲԱՌԱՊԱՇԱՐԻ և ՔԵՐԱԿԱՆԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

1.      Բառապաշարի և քերականական կարողությունների զարգացումն օնտոգենեզում:

2.      Բառապաշարի զարգացման ուղիները:

3.      Քերականական կարողությունների զարգացման ուղիները:

4.      Բառապաշարը և քերականական կարողությունները զարգացնող խաղեր, խաղալիքներ և վարժություններ:

5.      Դեպքերի վերլուծություն, թեմայի քննարկում և ամփոփում հրավիրված մասնագետ-խորհրդատույի մասնակցությամբ:

 

Թեմա 5. ԸՆԹԵՐՑԱՆՈՒԹՅԱՆ  ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

1.      Ընթերցանության գործընթացի ձևավորման փուլերը, ընթերցանության դժվարությունների բնութագիրը: Ընթերցանության հմտությունների զարգացման ուղիները:

2.      Ինչպես օգնել վատ կարդացող երեխային:

3.      Ընթերցանության դժվարությունների հաղթահարման ավանդական և ոչ ավարդական մեթոդներ:

4.      Ընթերցանության հմտությունները զարգացնող խաղեր և վարժություններ:

5.      Դեպքերի վերլուծություն, թեմայի քննարկում և ամփոփում հրավիրված մասնագետ-խորհրդատույի մասնակցությամբ:

Թեմա 6. ԳՐԵԼՈՒ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ

1.      Գրելու գործընթացի ձևավորման փուլերը, ընթերցանության դժվարությունների բնութագիրը: Գրելու հմտությունների զարգացման ուղիները:

2.       Ինչպես օգնել վատ կարդացող երեխային:

3.      Գրավորի դժվարությունների հաղթահարման ավանդական և ոչ ավարդական մեթոդներ:

4.      Գրելու հմտությունները զարգացնող խաղեր և վարժություններ:

5.      Դեպքերի վերլուծություն, թեմայի քննարկում և ամփոփում հրավիրված մասնագետ-խորհրդատույի մասնակցությամբ:

 

Դպրոցի ղեկավար Ժաննա Պայլոզյան

 

 


Имя*
Ваш e-mail адрес*
E-mail получателя*
 

Читать так же по темам:

Մեր դասընթացները
• <<Լոգոպեդական աշխատանքի ժամանակակից մոտեցումները թլվատության դեպքում>> տեսագործնական դասընթացը Ռեքավերի Քոլեջում` հուլիսի 17-18-ին, ժամը 17:30-20:30• Հուլիսի 10-11-ին Ռեքավերի Քոլեջում կայացավ "ՄԱՆԿԱԿԱՆ ՏԱՐԻՔԻ ՆԵՎՐՈՏԻԿ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ" տեսագործնական դասընթացը• "Աուտիզմ ունեցող երեխաների ներառման և կրթման առանձնահատկությունները ներառական կրթության համատեքստում" տեսագործնական դասընթացը Ռեքավերի Քոլեջում` հուլիսի 14-ին, ժամը 12:30-16:00• <<Լոգոպեդական հետազոտություն>> տեսագործնական դասընթացը Ռեքավերի Քոլեջում` հուլիսի 13-ին Ժամը 12:30-16:30• "Խաղը և խաղալիքը երեխայի կյանքում" թրեյնինգը Ռեքավերի Քոլեջում` հուլիսի 16-17-ին, ժամը 17:30-19:00• Հուլիսի 13-14-ին Ռեքավերի Քոլեջում լոգոպեդական դասընթաց ձեր ընտրությամբ: Խնդրում ենք ընտրեք երեք հնարավոր տարբերակներից, որոնք ստորև ներկայացված են• "Հոգեթերապիայի հիմունքերը` ամենակիրառելի տեխնիկաները" տեսագործնական վեցօրյա դասընթացը` հուլիսի 1-ից Ռեքավերի Քոլեջում (ժամը 17:30-19:30)• "ՆԻՀԱՐԵԼՈՒ ԱՐՎԵՍՏԸ"`Ինչպես առողջ նիհարել և տևական պահպանել ստացած արդյունքը՝ բոլոր ցանկացողների համար հոգեբանական թրեյնինգ Ռեքավերի քոլեջում։• "ՄԱՆԿԱԿԱՆ ՏԱՐԻՔԻ ՆԵՎՐՈՏԻԿ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ" տեսագործնական դասընթացը Ռեքավերի Քոլեջում, հուլիսի 10, 11-ին, ժամը 17:30-19:30
Կենտրոնի նորություններ
• <<Լոգոպեդական աշխատանքի ժամանակակից մոտեցումները թլվատության դեպքում>> տեսագործնական դասընթացը Ռեքավերի Քոլեջում` հուլիսի 17-18-ին, ժամը 17:30-20:30• Հուլիսի 10-11-ին Ռեքավերի Քոլեջում կայացավ "ՄԱՆԿԱԿԱՆ ՏԱՐԻՔԻ ՆԵՎՐՈՏԻԿ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ" տեսագործնական դասընթացը• "Աուտիզմ ունեցող երեխաների ներառման և կրթման առանձնահատկությունները ներառական կրթության համատեքստում" տեսագործնական դասընթացը Ռեքավերի Քոլեջում` հուլիսի 14-ին, ժամը 12:30-16:00• <<Լոգոպեդական հետազոտություն>> տեսագործնական դասընթացը Ռեքավերի Քոլեջում` հուլիսի 13-ին Ժամը 12:30-16:30• "Խաղը և խաղալիքը երեխայի կյանքում" թրեյնինգը Ռեքավերի Քոլեջում` հուլիսի 16-17-ին, ժամը 17:30-19:00• Հուլիսի 13-14-ին Ռեքավերի Քոլեջում լոգոպեդական դասընթաց ձեր ընտրությամբ: Խնդրում ենք ընտրեք երեք հնարավոր տարբերակներից, որոնք ստորև ներկայացված են• "Հոգեթերապիայի հիմունքերը` ամենակիրառելի տեխնիկաները" տեսագործնական վեցօրյա դասընթացը` հուլիսի 1-ից Ռեքավերի Քոլեջում (ժամը 17:30-19:30)• Հունիսի 15-16-ին Ռեքավերի Քոլեջում կայացավ ՀՀ Առողջապահության նախարարության կողմից կրեդիտավորված (8 կրեդիտներ) "ԱՈՒՏԻԶՄԸ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐԸ ՀՈԳԵԲՈՒԺՈՒԹՅԱՆ և ՀՈԳԵԹԵՐԱՊԻԱՅԻ ՏԵՍԱՆԿՅՈՒՆԻՑ" տեսագործնական դասընթացը• "ՆԻՀԱՐԵԼՈՒ ԱՐՎԵՍՏԸ"`Ինչպես առողջ նիհարել և տևական պահպանել ստացած արդյունքը՝ բոլոր ցանկացողների համար հոգեբանական թրեյնինգ Ռեքավերի քոլեջում։
Քոլեջի նորությունները
• <<Լոգոպեդական աշխատանքի ժամանակակից մոտեցումները թլվատության դեպքում>> տեսագործնական դասընթացը Ռեքավերի Քոլեջում` հուլիսի 17-18-ին, ժամը 17:30-20:30• Հուլիսի 10-11-ին Ռեքավերի Քոլեջում կայացավ "ՄԱՆԿԱԿԱՆ ՏԱՐԻՔԻ ՆԵՎՐՈՏԻԿ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ" տեսագործնական դասընթացը• "Աուտիզմ ունեցող երեխաների ներառման և կրթման առանձնահատկությունները ներառական կրթության համատեքստում" տեսագործնական դասընթացը Ռեքավերի Քոլեջում` հուլիսի 14-ին, ժամը 12:30-16:00• <<Լոգոպեդական հետազոտություն>> տեսագործնական դասընթացը Ռեքավերի Քոլեջում` հուլիսի 13-ին Ժամը 12:30-16:30• "Խաղը և խաղալիքը երեխայի կյանքում" թրեյնինգը Ռեքավերի Քոլեջում` հուլիսի 16-17-ին, ժամը 17:30-19:00• Հուլիսի 13-14-ին Ռեքավերի Քոլեջում լոգոպեդական դասընթաց ձեր ընտրությամբ: Խնդրում ենք ընտրեք երեք հնարավոր տարբերակներից, որոնք ստորև ներկայացված են• "Հոգեթերապիայի հիմունքերը` ամենակիրառելի տեխնիկաները" տեսագործնական վեցօրյա դասընթացը` հուլիսի 1-ից Ռեքավերի Քոլեջում (ժամը 17:30-19:30)• Հունիսի 15-16-ին Ռեքավերի Քոլեջում կայացավ ՀՀ Առողջապահության նախարարության կողմից կրեդիտավորված (8 կրեդիտներ) "ԱՈՒՏԻԶՄԸ ԵՎ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐԸ ՀՈԳԵԲՈՒԺՈՒԹՅԱՆ և ՀՈԳԵԹԵՐԱՊԻԱՅԻ ՏԵՍԱՆԿՅՈՒՆԻՑ" տեսագործնական դասընթացը• "ՆԻՀԱՐԵԼՈՒ ԱՐՎԵՍՏԸ"`Ինչպես առողջ նիհարել և տևական պահպանել ստացած արդյունքը՝ բոլոր ցանկացողների համար հոգեբանական թրեյնինգ Ռեքավերի քոլեջում։

Комментарии

нет комментариев

Написать комментарий

Оставить комментарий или задать вопрос автору статьи может только зарегистрированный пользователь.
Вам необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Неправильный логин/пароль
Почта
Пароль
 
Имя (обязательно)
Почта (обязательно)
Пароль (обязательно)
 

  • Офтальмологический Центр имени С. Малаяна
  • МЦ «Сурб Аствацамайр»
  • НИИ курортологии и физической медицины
  • http://ahak-center.com/
  • Экономические новости Армении
  • PR-Агентство «Delta Beta»
  • Общество содействия меценатству и благотварительности им. И.К.Айвазовского