Մոռացել էք գաղտնաբառը? | Գրանցվել

"Դիսգրաֆիա կամ Ինչպես հաղթահարել գրելու յուրահատուկ դժվարությունները" տեսագործնական դասընթաց

"Դիսգրաֆիա կամ Ինչպես հաղթահարել գրելու յուրահատուկ դժվարությունները" տեսագործնական դասընթացը դեկտեմբերի 21-ին ժամը 17:30-19:30

Ծրագիր

·         Խնդրի տեսական մեկնաբանումը

·         Դիսգրաֆիան հաղթահարման ուղիները և միջոցները

·         Գործնական աշխատանք (գրավոր նյութի, խաղային վարժությունների և առաջադրանքների մշակում և այլն)

Տրվում են մասնակցության հավաստագրեր

Հեռ.099 544 477, 010544077

Ծրագիր

·         Խնդրի տեսական մեկնաբանումը

·         Դիսգրաֆիան հաղթահարման ուղիները և միջոցները

·         Գործնական աշխատանք (գրավոր նյութի, խաղային վարժությունների և առաջադրանքների մշակում և այլն)

Տրվում են մասնակցության հավաստագրեր

Հեռ.091 708 741, 010544077


Имя*
Ваш e-mail адрес*
E-mail получателя*
 

Читать так же по темам:

Մեր դասընթացները
• ԴԵՊՐԵՍԻՎ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐԻ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԸ տեսագործնական դասընթաց• «Оբսեսիվ-կոմպուլսիվ խանգարումներ՝ ժամանակակից մոտեցումներ» տեսագործնական դասընթաց• "ՄԱՆԿԱԿԱՆ ՏԱՐԻՔԻ ՆԵՎՐՈՏԻԿ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ" դասընթաց• "ՄԱՐՄՆԱԿՈՂՄՆՈՐՈՇԻՉ ԱՐՏԹԵՐԱՊԻԱՅԻ ՏԵԽՆԻԿԱՆԵՐ" տեսագործնական դասընթաց: 08.02-09.02.2020• “Ձախլիկության” հիմնախնդիրը (Ամեն ինչ “ձախլիկություն” ունեցող երեխաների մասին) տեսագործնական դասընթաց, 22.02.2020 • <<ԼՈԳՈՊԵԴԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐԸ ԹԼՎԱՏՈՒԹՅԱՆ ԴԵՊՔՈՒՄ>> ՏԵՍԱԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑ• ՆԵՅՐՈԼԵԶՎԱԲԱՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԱՎՈՐՄԱՆ ԴՊՐՈՑ• "Արտթերապիայի հոգեախտորոշիչ և հոգեթերապևտիկ տեխնիկաների կիրառման հիմունքները ուսումնավերականգնողական համակարգում" դասընթացը կայացավ• “Դիսլեքսիա” կամ "Ինչպես օգնել վատ կարդացող երեխային" տեսագործնական դասընթաց
Կենտրոնի նորություններ
• ԴԵՊՐԵՍԻՎ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐԻ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԸ տեսագործնական դասընթաց• «Оբսեսիվ-կոմպուլսիվ խանգարումներ՝ ժամանակակից մոտեցումներ» տեսագործնական դասընթաց• "ՄԱՆԿԱԿԱՆ ՏԱՐԻՔԻ ՆԵՎՐՈՏԻԿ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ" դասընթաց• "ՄԱՐՄՆԱԿՈՂՄՆՈՐՈՇԻՉ ԱՐՏԹԵՐԱՊԻԱՅԻ ՏԵԽՆԻԿԱՆԵՐ" տեսագործնական դասընթաց: 08.02-09.02.2020• “Ձախլիկության” հիմնախնդիրը (Ամեն ինչ “ձախլիկություն” ունեցող երեխաների մասին) տեսագործնական դասընթաց, 22.02.2020 • <<ԼՈԳՈՊԵԴԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐԸ ԹԼՎԱՏՈՒԹՅԱՆ ԴԵՊՔՈՒՄ>> ՏԵՍԱԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑ• ՆԵՅՐՈԼԵԶՎԱԲԱՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԱՎՈՐՄԱՆ ԴՊՐՈՑ• Ռեքավերի Քոլեջում կայացավ ՀՀ Առողջապահության նախարարության կողմից կրեդիտավորված ( 12 կրեդիտ) «ՀԵՏՏՐԱՎՄԱՏԻԿ ՍԹՐԵՍԱՅԻՆ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐԸ ՈՐՊԵՍ ԲԺՇԿԱԿԱՆ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼ-ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐ» թեմայով տեսական վեցօրյա դասընթացը• Կայացավ Տոկունություն` սթրեսակայունության բարձրացման ուղիները դասընթացը
Քոլեջի նորությունները
• ԴԵՊՐԵՍԻՎ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐԻ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԸ տեսագործնական դասընթաց• «Оբսեսիվ-կոմպուլսիվ խանգարումներ՝ ժամանակակից մոտեցումներ» տեսագործնական դասընթաց• "ՄԱՆԿԱԿԱՆ ՏԱՐԻՔԻ ՆԵՎՐՈՏԻԿ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ" դասընթաց• "ՄԱՐՄՆԱԿՈՂՄՆՈՐՈՇԻՉ ԱՐՏԹԵՐԱՊԻԱՅԻ ՏԵԽՆԻԿԱՆԵՐ" տեսագործնական դասընթաց: 08.02-09.02.2020• “Ձախլիկության” հիմնախնդիրը (Ամեն ինչ “ձախլիկություն” ունեցող երեխաների մասին) տեսագործնական դասընթաց, 22.02.2020 • <<ԼՈԳՈՊԵԴԱԿԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՔԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՄՈՏԵՑՈՒՄՆԵՐԸ ԹԼՎԱՏՈՒԹՅԱՆ ԴԵՊՔՈՒՄ>> ՏԵՍԱԳՈՐԾՆԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑ• ՆԵՅՐՈԼԵԶՎԱԲԱՆԱԿԱՆ ԾՐԱԳՐԱՎՈՐՄԱՆ ԴՊՐՈՑ• Ռեքավերի Քոլեջում կայացավ ՀՀ Առողջապահության նախարարության կողմից կրեդիտավորված ( 12 կրեդիտ) «ՀԵՏՏՐԱՎՄԱՏԻԿ ՍԹՐԵՍԱՅԻՆ ԽԱՆԳԱՐՈՒՄՆԵՐԸ ՈՐՊԵՍ ԲԺՇԿԱԿԱՆ ԵՎ ՍՈՑԻԱԼ-ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐ» թեմայով տեսական վեցօրյա դասընթացը• Կայացավ Տոկունություն` սթրեսակայունության բարձրացման ուղիները դասընթացը

Комментарии

нет комментариев

Написать комментарий

Оставить комментарий или задать вопрос автору статьи может только зарегистрированный пользователь.
Вам необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Неправильный логин/пароль
Почта
Пароль
 
Имя (обязательно)
Почта (обязательно)
Пароль (обязательно)
 

  • Офтальмологический Центр имени С. Малаяна
  • МЦ «Сурб Аствацамайр»
  • НИИ курортологии и физической медицины
  • http://ahak-center.com/
  • Экономические новости Армении
  • PR-Агентство «Delta Beta»
  • Общество содействия меценатству и благотварительности им. И.К.Айвазовского