ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՇԽԱՐՀԱՅԻՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ Հոգեկան առողջություն և հոգեսոցիալական նկատառումները COVID-19 համաճարակի ընթացքում

2020 թվականի հունվարին Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպությունը (ԱՀԿ) հայտարարեց, որ նոր կորոնավիրուսային համաճարակը համարվում է միջազգային մակարդակի հանրային առողջության արտակարգ իրավիճակ: ԱՀԿ-ն հայտարարեց, որ մեծ վտանգ կա 2019-ի աշխարհի այլ երկրներում կորոնավիրուսային հիվանդության (COVID-19) տարածման: 2020 թվականի մարտին ԱՀԿ-ն գնահատեց, որ COVID-19-ը կարող է գնահատվել որպես պանդեմիա:

ԱՀԿ-ն և ամբողջ աշխարհի առողջապահական մարմինները պայքարում են COVID-19-ի բռնկման դեմ: Սակայն ճգնաժամի այս ժամանակահատվածը սթրես է առաջացնում բնակչության շրջանում:  Հոգեկան առողջության այս նկատառումները մշակվել են ԱՀԿ կողմից` ի աջակցություն բնակչության տարբեր խմբերի հոգեկան և հոգեսոցիալական բարեկեցությանը COVID-19-ի բռնկման ժամանակ:

Առողջապահության մասնագետներ

1. Առողջապահության ոլորտի մասնակիցների սթրեսը բնական հոգեվիճակ է ստեղծված իրավիճակում: Ստեղծված իրավիճակում այսպիսի զգացողություն ունենալը միանգամայն բնական է: Սթրեսը և դրա հետ կապված զգացմունքները ոչ մի դեպքում չեն նշանակում, որ դուք ի վիճակի չեք կատարել ձեր պարտականությունները կամ թույլ եք: Այս պահին ձեր հոգեկան առողջության և հոգեսոցիալական բարեկեցության կառավարումը նույնքան կարևոր է, որքան ֆիզիկական առողջությունը:

2. Հոգ տարեք ձեր մասին այս պահին: Օգտագործեք հաղթահարման ռազմավարություններ, ինչպիսիք են՝ աշխատանքի ընթացքում կամ հերթափոխի ընթացքում բավարար հանգստի և դադարների ապահովումը, բավարար և առողջ սննդի օգտագործումը, ֆիզիկական ակտիվությունը և շփումը ընտանիքի և ընկերների հետ: Խուսափեք ծխախոտի, ալկոհոլի կամ այլ նյութերի չարաշահումից:

Երկարաժամկետ հեռանկարում դա կարող է վատթարցնել ձեր մտավոր և ֆիզիկական վիճակը: Սա եզակի և աննախադեպ սցենար է շատերի համար, հատկապես, եթե չեն ունեցել նմանատիպ արտակարգ իրավիճակների փորձ: Նույնիսկ, եթե ունեցել եք նման փորձ` սթրեսի կառավարուման այն ռազմավարությունների օգտագործելումը, որոնք նախկինում օգնել են ձեզ, կարող են այժմ օգտակար լինել: Ամենայն հավանականությամբ, դուք գիտեք, թե ինչպես կարելի է ազատվել սթրեսից, և չպետք է հապաղեք պահպանել ձեր հոգեկան առողջությունը: Սա սպրինտ չէ այլ մարաթոն է:

3. Դժբախտաբար, խարանի կամ վախի պատճառով առողջապահության մասնագետնրերի մի մասը կհանդիպեն մեկուսացմանը համայնքի և ընտանիքի կողմից: Սա կարող է խորացնել արդեն իսկ բարդ իրավիճակը: Հնարավորության դեպքում, ձեր սիրելիների հետ կապ պահպանեք, ներառյալ թվային տեխնոլոգիաների օգնությամբ: Դիմեք ձեր գործընկերներին, ձեր ղեկավարին կամ այլ վստահելի անձանց սոցիալական աջակցության համար. ձեր գործընկերները կարող են նմանատիպ փորձ ունենալ:

4. Մտավոր, ճանաչողական և հոգեկան առողջության խնդիրներ ունեցող անձնանց հետ հաղորդակցվելու համար օգտագործեք հասանելի և հասկանալի եղանակներ: Եթե թիմի առաջնորդ եք կամ բժշկական հաստատության ղեկավար` բացի գրավոր հրահանգներից հարկավոր է օգտագործել հաղորդակցման այլ մեթոդներ:

5. Իմացեք, թե ինչպես աջակցել COVID-19-ով վարակված անձանց և ինչպես առկա ռեսուրսները հասանելի դարձնել նրանց: Սա հատկապես կարևոր է նրանց համար ովքեր հոգեկան առողջություն և հոգեսոցիալական աջակցության կարիք ունեն: Հոգեկան առողջության խնդիրների հետ առնչվող խարանը կարող է խոչնդոտ հանդիսանալ ինչպես COVID-19-ի այնպես էլ հոգեկան առողջության խնդիրների դեպքում բժշկական օգնություն ստանալու համար: «mhGAP Humanitarian Intervention Guide» ուղեցույցը նախատեսված է ընդհանուր պրոֆիլի բժիշկների համար և ներառում է հոգեկան առողջության պահպանման ոլորտի առաջնայնությունները և լուծման ուղիները:


Имя*
Ваш e-mail адрес*
E-mail получателя*
 

Читать так же по темам:

Մեր դասընթացները
• << Տագնապի և սթրեսի հաղթահարման կոգնիտիվ հոգեթերապիայի տեխնիկաները >> տեսագործնական օնլայն դասընթաց• Կայացավ ԼՈԳՈՊԵԴԱԿԱՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆ տեսագործնական դասընթացը• Խմբային թրեյնինգ "ԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԸ"• “Ձախլիկության” հիմնախնդիրը (Ամեն ինչ “ձախլիկություն” ունեցող երեխաների մասին) հեռահար դասընթաց• "ՄԱՆԿԱԿԱՆ ՏԱՐԻՔԻ ՆԵՎՐՈՏԻԿ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ" ՀԵՌԱՀԱՐ ԴԱՍԸՆԹԱՑ• ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՇԽԱՐՀԱՅԻՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ Հոգեկան առողջություն և հոգեսոցիալական նկատառումները COVID-19 համաճարակի ընթացքում• Պահպանենք հոգեկան առողջությունը կորոնավիրուսի բռնկման ժամանակ • <<Լոգոպեդական հետազոտություն>> տեսագործնական դասընթաց• ԻՆՉՊԵՍ ՕԳՆԵԼ ԵՐԵԽԱՅԻՆ ՍԿՍԵԼ ԽՈՍԵԼ դասընթացը ՌԵՔԱՎԵՐԻ ՔՈԼԵՋՈՒՄ
Կենտրոնի նորություններ
• << Տագնապի և սթրեսի հաղթահարման կոգնիտիվ հոգեթերապիայի տեխնիկաները >> տեսագործնական օնլայն դասընթաց• Կայացավ ԼՈԳՈՊԵԴԱԿԱՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆ տեսագործնական դասընթացը• Խմբային թրեյնինգ "ԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԸ"• “Ձախլիկության” հիմնախնդիրը (Ամեն ինչ “ձախլիկություն” ունեցող երեխաների մասին) հեռահար դասընթաց• "ՄԱՆԿԱԿԱՆ ՏԱՐԻՔԻ ՆԵՎՐՈՏԻԿ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ" ՀԵՌԱՀԱՐ ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ ԿԱՅԱՑԱՎ• "ՄԱՆԿԱԿԱՆ ՏԱՐԻՔԻ ՆԵՎՐՈՏԻԿ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ" ՀԵՌԱՀԱՐ ԴԱՍԸՆԹԱՑ• Շնորհավոր ՍՈՒՐԲ ՀԱՐՈՒԹՅԱՆ ՏՈՆԸ!• ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՇԽԱՐՀԱՅԻՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ Հոգեկան առողջություն և հոգեսոցիալական նկատառումները COVID-19 համաճարակի ընթացքում• ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՇԽԱՐՀԱՅԻՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ Հոգեկան առողջություն և հոգեսոցիալական նկատառումները COVID-19 համաճարակի ընթացքում
Գլխավոր էջ
• Ողջույնի խոսք

Комментарии

нет комментариев

Написать комментарий

Оставить комментарий или задать вопрос автору статьи может только зарегистрированный пользователь.
Вам необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Неправильный логин/пароль
Почта
Пароль
 
Имя (обязательно)
Почта (обязательно)
Пароль (обязательно)
 

  • Офтальмологический Центр имени С. Малаяна
  • МЦ «Сурб Аствацамайр»
  • НИИ курортологии и физической медицины
  • http://ahak-center.com/
  • Экономические новости Армении
  • PR-Агентство «Delta Beta»