Խմբային թրեյնինգ "ԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԸ"

 

ԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԸ
խմբային թրեյնինգ

Խմբային թրեյնինգը դա ունիկալ հնարավորություն է կանխել սթրեսների բացասական ազդեցությունները և գտնել բազմաթիվ հոգեբանական խնդիրների լուծումները միասին, խմբի մտերմիկ և ջերմ մթնոլորտում, հասկանալ, որ որքան էլ անլուծելի է թվում հոգեբանական խնդիրը կամ ծանր բուժելի հիվանդությունը, բազմաթիվ այլ մարդիկ ունեն նույն խնդիրը և խմբում նրա անդամների փորձն ու արձագանքը օգնում է համատեղ ուժերով ավելի հեշտ և անցավ գտնել լուծումները:
Թրեյնինգը բաղկացած է 8 հանդիպումից, որոնք անցկացվում են շաբաթը երկու անգամ մեկուկես-երկու ժամ տևողությամբ կախված խմբի մեծությունից /4-8 հոգի/:
Թրեյնինգային ծրագրի բովանդակությունը՝
1. ԻՆՔՆԱՃԱՆԱՉՈՒՄ՝ ՈՎ ԵՄ ԵՍ?
Որքան լավ ես ճանաչում ինքդ քեզ, սեփական ցանկությունները, նպատակները, թույլ և ուժեղ կողմերը, հոգեկան կարողությունները, այնքան ավելի կառավարելի է դառնում առողջական վիճակը
2. ԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐՔԻՆ ՊԱՏԿԵՐԻ ՎԵՐՀԱՆՈՒՄ
Կյանքի փորձի հիման վրա մեր մտքում ձևավորվում են որոշակի պատկերացումներ առողջության և հիվանդության մասին, դրանց քննարկումն և փոփոխությունը նպաստում է ճիշտ դիրքորոշման ստեղծմանը առողջության նկատմամբ
3. ԱՌՈՂՋՈՒՅԱՆ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԻ ՎԵՐՀԱՆՈՒՄ
Յուրաքանչյուր անձ ունի բազմաթիվ հոգեբանական ռեսուրսներ, որոնք կարող են օգնել հաղթահարել ցանկացած դժվարություններ նույնիսկ ամենածանր սթրեսների և հիվանդությունների դեպքում: Պետք է միայն գիտակցել դրանք և գործի դնել
4. ԱՌՈՂՋՈՒՅԱՆ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԻ ՎԵՐՀԱՆՈՒՄ /շարունակություն/
5. ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՈՒՄԸ ԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆ ՎԵՐԱԿԱՆԳՆՄԱՆ ՆՊԱՏԱԿՈՎ
Սեփական անձի ուժեղ կողմերի իմացությունից բացի պետք է կարողանալ “ծառայության” դնել դրանք հոգեբանական ճգնաժամից կամ հիվանդությունից դուրս գալու համար և հոգեկան ներդաշնակ վիճակը պահպանելու համար, խմբում, միասին քննարկելով' այդ գործընթացը հեշտանում է:
6. ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ՕՐԻՆԱԿՆԵՐ
Շատ կարևոր է վերապրել, թե ինչպես են հոգեբանական ռեսուրսները օգնում մեզ տարբեր կոնկրետ իրավիճակներում, այդ իսկ պատճառով մոդելավորվելու են կոնկրետ իրավիճակներ և հնարավորություն է ստեղծվելու գնահատելու համար, թե ինչպես այդ իրավիճակում կարող են օգնել ձեռք բերված գիտելիքները:
7. ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՌԵՍՈՒՐՍՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ՕՐԻՆԱԿՆԵՐ
Կոնկրետ օրինակներով աշխատանքի շարունակույուն
8. ԱՌՈՂՋՈՒԹՅԱՆ ԻՆՔՆԱԿԱՐԳԱՎՈՐՄԱՆ ՀՄՏՈՒՅՈՒՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄ
Հաղթահարել հոգեբանական խնդիրը կամ հիվանդությունը բավարար չէ, անհրաժեշտ է ձեռք բերել “իմունիտետ” /այս դեպքում այն կոչվում է հոգեադապտացիոն իմունիտետ/, որը թույլ կտա հետագայում ավելի պաշտպանված լինել և արդյունավետ դիմակայել ցանկացած կյանքի ընթացքում հնարավոր սթրեսներին և հիվանդություններին:

Մեկնարկը ՝ Հունիսի 2ից, նախատեսվում է ութ հանդիպում, յուրաքանչյուր երեքշաբթի և ուրբաթ օրերին, ժամը 17:30
Թրենինգային ծրագրի հեղինակ և վարող՝ հոգեսոցիալական կարգավորման կենտրոնի հոգեբան՝ հոգեբանական գիտությունների թեկանածու, դոցենտ Լիլիթ Բաղդասարյան:

Հանդիպումները տեղի կունենան Հոգեսոցիալական կարգավորման կենտրոնում գործող Ռեքավերի Քոլեջում:

Երաշխավորում ենք համավարակի պայմաններում անհրաժեշտ անվտանգության ապահովումը:

 Հասցե՝ Նալբանդյան 47

Հեռ. 010 544 077, 099544477


Имя*
Ваш e-mail адрес*
E-mail получателя*
 

Читать так же по темам:

Մեր դասընթացները
• << Տագնապի և սթրեսի հաղթահարման կոգնիտիվ հոգեթերապիայի տեխնիկաները >> տեսագործնական օնլայն դասընթաց• Կայացավ ԼՈԳՈՊԵԴԱԿԱՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆ տեսագործնական դասընթացը• “Ձախլիկության” հիմնախնդիրը (Ամեն ինչ “ձախլիկություն” ունեցող երեխաների մասին) հեռահար դասընթաց• "ՄԱՆԿԱԿԱՆ ՏԱՐԻՔԻ ՆԵՎՐՈՏԻԿ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ" ՀԵՌԱՀԱՐ ԴԱՍԸՆԹԱՑ• ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՇԽԱՐՀԱՅԻՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ Հոգեկան առողջություն և հոգեսոցիալական նկատառումները COVID-19 համաճարակի ընթացքում• ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՇԽԱՐՀԱՅԻՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ Հոգեկան առողջություն և հոգեսոցիալական նկատառումները COVID-19 համաճարակի ընթացքում• Պահպանենք հոգեկան առողջությունը կորոնավիրուսի բռնկման ժամանակ • <<Լոգոպեդական հետազոտություն>> տեսագործնական դասընթաց• ԻՆՉՊԵՍ ՕԳՆԵԼ ԵՐԵԽԱՅԻՆ ՍԿՍԵԼ ԽՈՍԵԼ դասընթացը ՌԵՔԱՎԵՐԻ ՔՈԼԵՋՈՒՄ
Կենտրոնի նորություններ
• << Տագնապի և սթրեսի հաղթահարման կոգնիտիվ հոգեթերապիայի տեխնիկաները >> տեսագործնական օնլայն դասընթաց• Կայացավ ԼՈԳՈՊԵԴԱԿԱՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆ տեսագործնական դասընթացը• “Ձախլիկության” հիմնախնդիրը (Ամեն ինչ “ձախլիկություն” ունեցող երեխաների մասին) հեռահար դասընթաց• "ՄԱՆԿԱԿԱՆ ՏԱՐԻՔԻ ՆԵՎՐՈՏԻԿ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ" ՀԵՌԱՀԱՐ ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ ԿԱՅԱՑԱՎ• "ՄԱՆԿԱԿԱՆ ՏԱՐԻՔԻ ՆԵՎՐՈՏԻԿ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ" ՀԵՌԱՀԱՐ ԴԱՍԸՆԹԱՑ• Շնորհավոր ՍՈՒՐԲ ՀԱՐՈՒԹՅԱՆ ՏՈՆԸ!• ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՇԽԱՐՀԱՅԻՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ Հոգեկան առողջություն և հոգեսոցիալական նկատառումները COVID-19 համաճարակի ընթացքում• ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՇԽԱՐՀԱՅԻՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ Հոգեկան առողջություն և հոգեսոցիալական նկատառումները COVID-19 համաճարակի ընթացքում• ԱՌՈՂՋԱՊԱՀՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՇԽԱՐՀԱՅԻՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ Հոգեկան առողջություն և հոգեսոցիալական նկատառումները COVID-19 համաճարակի ընթացքում
Քոլեջի նորությունները
• << Տագնապի և սթրեսի հաղթահարման կոգնիտիվ հոգեթերապիայի տեխնիկաները >> տեսագործնական օնլայն դասընթաց• Կայացավ ԼՈԳՈՊԵԴԱԿԱՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆ տեսագործնական դասընթացը• “Ձախլիկության” հիմնախնդիրը (Ամեն ինչ “ձախլիկություն” ունեցող երեխաների մասին) հեռահար դասընթաց• "ՄԱՆԿԱԿԱՆ ՏԱՐԻՔԻ ՆԵՎՐՈՏԻԿ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ" ՀԵՌԱՀԱՐ ԴԱՍԸՆԹԱՑԸ ԿԱՅԱՑԱՎ• "ՄԱՆԿԱԿԱՆ ՏԱՐԻՔԻ ՆԵՎՐՈՏԻԿ ԴՐՍԵՎՈՐՈՒՄՆԵՐԸ ԵՎ ԴՐԱՆՑ ՀԱՂԹԱՀԱՐՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ" ՀԵՌԱՀԱՐ ԴԱՍԸՆԹԱՑ• Շնորհավոր ՍՈՒՐԲ ՀԱՐՈՒԹՅԱՆ ՏՈՆԸ!• <<Լոգոպեդական հետազոտություն>> տեսագործնական դասընթաց• ԻՆՉՊԵՍ ՕԳՆԵԼ ԵՐԵԽԱՅԻՆ ՍԿՍԵԼ ԽՈՍԵԼ դասընթացը ՌԵՔԱՎԵՐԻ ՔՈԼԵՋՈՒՄ• «Оբսեսիվ-կոմպուլսիվ խանգարումներ՝ ժամանակակից մոտեցումներ» տեսագործնական դասընթացը կայացավ

Комментарии

нет комментариев

Написать комментарий

Оставить комментарий или задать вопрос автору статьи может только зарегистрированный пользователь.
Вам необходимо авторизоваться или зарегистрироваться
Неправильный логин/пароль
Почта
Пароль
 
Имя (обязательно)
Почта (обязательно)
Пароль (обязательно)
 

  • Офтальмологический Центр имени С. Малаяна
  • МЦ «Сурб Аствацамайр»
  • НИИ курортологии и физической медицины
  • http://ahak-center.com/
  • Экономические новости Армении
  • PR-Агентство «Delta Beta»